tisk

Obchodní podmínky


Jak objednat

Výrobek z naší katalogové nabídky

  1. Objednávku vybraného produktu vytvoříte stiskem tlačítka „poptat produkt“ v detailu zvoleného produktu.
  2. Vyplňte: kontaktní údaje - množství - případné drobné úpravy/poznámky - požadovaný termín dodání - způsob platby a doručení zboží. Pokud tímto způsobem objednáte více produktů, sloučíme vše do jedné objednávky.
  3. Zašleme Vám potvrzení objednávky vč. aktuálně zpracované ceny. V případě, že potvrzení objednávky neobdržíte, kontaktujte nás prosím telefonicky 603 396 696 nebo 571 413 414.
  4. Po Vašem odsouhlasení začneme s realizací zakázky (odsouhlasením rovněž vyjadřujete souhlas s těmito obchodními podmínkami).

Nekatalogové zboží, zboží na zakázku

  1. Zašlete nám Vaši nezávaznou poptávku (viz. Kontakty)
  2. Uveďte: kontaktní údaje - druh zboží (provedení oděvu, střih, barva, materiál, plánovaný účel využití oděvu, atd.) - předpokládané množství - požadovaný termín realizace zakázky - navrhovaný způsob platby a doručení zboží.
  3. V případě jakýchkoli nejasností, pro upřesnění Vašich požadavků, Vás budeme kontaktovat a společně vše domluvíme. Na základě Vámi zadaných požadavků Vám zpracujeme a zašleme nezávaznou nabídku.
  4. Vaše odsouhlasení finální verze nabídky má váhu závazné objednávky, na jejímž základě bude započata realizace zakázky (odsouhlasením rovněž vyjadřujete souhlas s těmito obchodními podmínkami).

V případě jakýchkoli dotazů nás můžete kontaktovat emailem, telefonicky nebo osobně.


Storno objednávky

Odstoupit od objednávky zboží je možno do 24 hodin od odeslání objednávky, a to zasláním emailu na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..

Nelze stornovat objednávku, která je již ve fázi realizace. Rovněž nelze stornovat objednávku, jejíž součástí je individuální potisk nebo výšivka, která je již ve fázi realizace. Storno není možné, pokud již byla zásilka vyexpedována.

Storno objednávky ze strany dodavatele - dodavatel si vyhrazuje právo zrušit objednávku (kupní smlouvu) nebo její část v případě, že zboží se již nevyrábí/nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele materiálu/zboží. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka vrácena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od storna objednávky ze strany prodávajícího.


Způsob platby

!!! U zboží vyrobeného či upraveného na přání zákazníka (specifické výšivky/nášivky, upravené rozměry oděvů atp.) je vždy vyžadována platba předem – realizace zakázky bude započata po obdržení platby !!!

  • dobírka - platba přepravci při doručení zásilky
  • bankovní převod - zásilka je odeslána po připsání částky na účet
  • hotovost - zboží je předáno po zaplacení částky v kanceláři firmy
  • faktura - pouze pro zavedené firemní zákazníky

Platba kartou není možná.


Dodací lhůta

Materiály a nakupovaný sortiment pro Vás zajišťujeme u dodavatelů z celé Evropy. Termín dodání je proto závislý na skladové dostupnosti popř. volné výrobní kapacitě. 

Pokud zboží potřebujete do určitého termínu, sdělte nám ho již při zadávání poptávky/objednávky.

Zboží skladem - odesíláme nejpozději následující pracovní den od objednání.

V ostatních případech je termín dodání řešen individuálně. V případě zakázkové výroby je termín dodání 6 až 8 týdnů. 

V případě, že neobdržíte objednané zboží v jedné zásilce (po vzájemné domluvě), zbývající část Vám zašleme dodatečně po doplnění skladových zásob. V tomto případě účtujeme distribuční náklady pouze u první zásilky.


Doprava, dodání zboží

Cena přepravy je závislá na zvoleném způsobu doručení zásilky a způsobu platby za zboží.

Způsob přepravy vždy volíme s ohledem na konečnou cenu pro zákazníka popř. dle konkrétního přání – ve většině případů doporučujeme zvolit PPL.

Cena přepravy se při využití služeb PPL v rámci ČR pohybuje od Kč 65,-- při platbě na účet, při dobírce od Kč 85,-- (bez DPH).

U zásilek posílané Českou poštou v rámci ČR je nutné počítat s vyšší částkou (navýšenou o nutné příplatky České pošty), a to v závislosti na hmotnosti, hodnotě a rozměrech zásilky!

  • drobné zboží „do obálky“ (jmenovky, funkce, tričko) – distribuční náklady se při platbě předem se pohybují od Kč 60,--, při dobírce Kč 110,-- (bez DPH)
  • zboží „v balíku“ (1 ks - bunda, kalhoty, obuv) – při platbě předem od Kč 120,--, při dobírce od Kč 150,-- (bez DPH)

Zboží zasíláme i do zahraničí. V takovém případě je doprava řešena individuálně.


Nevyzvednutá zásilka

Pokud se nám vrátí dobírková zásilka jako nevyzvednutá, budeme požadovat úhradu nákladů vynaložených na odeslání zásilky + Kč 100,-- manipulační poplatek pokrývající nutné režijní náklady (administrativa, práce, materiál); v případě zboží „na zakázku“ budeme požadovat zaplacení i ceny zboží (pokud neproběhla platba předem). Znovuzaslání zásilky je možné pouze po zaplacení předem (původní částka tj. cena zboží vč. distribučních nákladů + manipulační poplatek Kč 100,- + poštovné pro znovuzaslání).

Pokud se nám vrátí předem zaplacená zásilka jako nevyzvednutá, budeme Vás o této skutečnosti informovat. Znovuzaslání zásilky je možné pouze po zaplacení doplatku ve výši nového poštovného.

Odsouhlasením nabídky/objednávky souhlasíte s výše uvedenými smluvními podmínkami.


Záruční a reklamační podmínky

Záruční doba zboží činí 24 měsíců.

Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením věci, nešetrným používáním a údržbou.


Reklamace

Kupující má právo uplatnit reklamaci u prodávajícího na adrese firmy osobně nebo zasláním zboží.

K reklamaci kupující přiloží Reklamační protokol. Reklamované zboží, vzhledem k jeho povaze, musí být čisté a nezapáchající!

Kupující je povinen prokázat, že mu náleží právo uplatnit reklamaci, zejména doložit datum koupě (předložením prodejního dokladu, potvrzení objednávky nebo jiným věrohodným způsobem).

Kupující uplatní reklamaci bez zbytečného odkladu poté, co zjistí, že je zboží vadné. Prodávající neodpovídá za zvětšení rozsahu poškození, pokud kupující zboží užívá, ačkoliv o vadě ví. Pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že mu pozdější případná reklamace nebude uznána.

Reklamaci včetně odstranění vady (oprava zboží / výměna zboží / vrácení kupní ceny) vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se s kupujícím nedohodneme na delší lhůtě.


Odstoupení od kupní smlouvy

Vrácení zboží

Kupující má právo do 14 dnů odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu (tzn. vrátit zakoupené zboží prodávajícímu). Lhůta 14 dnů běží ode dne následujícího po dni, kdy kupující nebo jím určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezmete zboží (počítají se do ní všechny kalendářní dny, nikoliv jen ty pracovní).

Kupující o svém rozhodnutí odstoupit od této smlouvy nás informuje formou jednoznačného prohlášení (např. dopisu zaslaného prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, faxu nebo e-mailu).

Pro odstoupení od smlouvy použijte vzorový formulář.

Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od této smlouvy, kupující zašle zpět nebo je předá na adrese firmy prodávajícího. Přímé náklady spojené s vrácením zboží nese kupující.

Zboží/služby, které dle zákonných podmínek nelze vrátit:

- zboží zhotovené popř. upravené podle přání zákazníka (například oděv / výšivky "na míru")
- služby (výroba oděvů a doplňků), jestliže s jejich plněním bylo započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění (před dodáním)

Vrácení kupní ceny

Odstoupí-li kupující od smlouvy, vrátí mu prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky vč. distribučních nákladů na dodání ke kupujícímu, které od něho na základě smlouvy přijal (převodem na bankovní účet). Lhůta 14 dnů běží ode dne následujícího po dni obdržení vrácené zásilky.

Bylo-li vrácené zboží dodáno v zásilce společně s jiným zbožím, které si kupující ponechá, a pokud byly náklady na dodání zásilky účtovány jednou položkou, vrátí prodávající poměrnou část celkově účtovaných nákladů za dodání zboží. Platbu vrátí prodávající až po obdržení zboží nebo pokud kupující prokáže, že zboží vrátil a v pořádku odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve.

Pokud je vrácené zboží poškozeno, byť jen částečně, může prodávající uplatnit na kupujícím právo na náhradu škody. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu dokladovat. Pokud prodávající na kupujícím uplatní právo na náhradu škody, vrátí kupujícímu kupní cenu sníženou o dokladovanou škodu.